Странице

уторак, 21. април 2015.

Omiljeni proizvod za konture - Inglot HD Sculpting Powder

Konturisanje postoji zaista jako dugo,medjutim svoju ekspanziju je doživelo pre par godina. Sada je ne zamislivo da se šminkamo a da se nismo bar malo konturisale. Medjutim,to je toliko uzelo maha,da sad konturišemo sve od lica do malog prsta na nozi. Imala sam prilike gde god da se okrenem,da vidim raznorazne štrafte po licu (konture) i još sa potpuno ne odgovarajucim proizvodima,poput bronzera sa šimerom do izuzetno narandžastih nijansi čega god.
Postoje posebni proizvodi napravljeni u tu svrhu!
Kod proizvoda za konturisanje je veoma bitno da bude mat i da je hladna nijasa,jer njegova suština je da stvori senku na licu. A znamo svi da senke nisu niti narandžaste boje niti imaju šljokice u sebi.
Zato želim sa vama da podelim jedan od boljih proizvoda u tu svrhu,koji se može naći i kod nas.
To je INGLOT HD SCULPTING POWDER.

Ovaj proizvod je odličan za konture. Jako lako se nanosi,odlično se blenda i idealne je nijanse.
Moja omiljena nijasa je 505 ali će nekome možda više odgovarati 504.
Vi sa ovim proizvodom,zaista napravite lepe konture,bez da izgleda prljavo ili kao da ste bili na nekoj dečijoj likovnoj sekciji.


Ovaj proizvod je deo njihovog Freedom Systema-a i dolazi pakovan kao i njihova rumenila. Proizvod ima 5,5g i cena mu je 1300 din. Može da se kupi samo u njohovoj radnji u Beogradu. (nažalost)
Želim da vam pokažem,da ne morate mnogo da se konturišete ako želite da izgledate prirodnije. Naravno da neke svečane prilike,gde ste pod veštačkim osvetljenjem, dozvoljavaju malo jače konture,ali ni tada nemojte preterivati.
Sledeća slika je pod kompletnom šminkom ali bez ikakvog konturisanja:

Zatim sam uradila blago konturisanje da bi malo suzila lice i blago istakla jagodice koje nemam.

Molim vas,imajte na umu da ja nisam manekenka nitit podsećam na istu :)

6 коментара:

  1. Koji foto Aparat koristis? Izgleda divno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekin Nikonov obican,nije neki profi. Ovo su bas fotografije kakve pravi,nisam provlacila kroz bilo kakve filtere,niti bilo sta slicno tome.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Meni je zaista dobar! Odlična nijansa i struktura. Uopšte ne ispadne onako prljavo i jako lako se blenda

      Избриши
  3. Ijao oci su ti savrseno nasminkane! Bas dugo nisam videla ovako prelep rad, svaka ti cast! :-)
    Da ne pominjem da su prelepe po prirodi :-)
    Ja koristim senke za kontur i mogu da ti kazem da mi isto jako dobro rade posao, konkretno Golden Rose mono br 209. Pozdrav i svako dobro, Alekta :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala ti od srca! E,znam da ima dosta tih senki koje su savrsena nijansa za konture. Ja samo imam veliki problem kad devojke koriste jako narandzaste i simeraste bronzere da bi se konturisale. To mi je bas bljak!

      Избриши